E loc si de mai bine

In anii trecuti mai toata lumea s-a plans de felul in care au fost gestionate magazinele online de Black Friday pentru ca multe magazine aveau obiceiul sa pice ca mustele dupa ce le gazezi cu ceva insecticid.

Numai ca anul acesta n-a mai fost aceeasi poveste deoarece in afara de 2-3 magazine care au avut probleme in continuare, majoritatea au mers impecabil, cu putina latenta pe alocuri, dar impecabil, iar asta-i un semn clar ca lumea a inceput sa invete din greselile anilor trecuti.

Si in ceea ce priveste comunicarea a fost ceva mai bine, iar livrarile s-au ridicat la nivelul asteptarilor, cel putin in cazul meu.

Am facut 7 comenzi in total cu ocazia Black Friday, toate comenzile care au ajuns pana acum fiind gestionate de catre furnizori si curieri intr-un mod care nu prea lasa loc de interpretare:

  • Editura Herg Benet (care n-a facut campanie de Black Friday) de unde am luat ce n-am mai gasit pe stoc la Libris a trimis comanda la cateva ore dupa ce am plasat-o si a ajuns a doua zi (sambata) dimineata. Nici anul asta n-au implementat plata in avans si asta ma obliga sa-i evit ori de cate ori imi trebuie o carte de pe la ei;
  • Libris n-a avut o carte pe stoc si m-a anuntat in prealabil, oferindu-mi doua variante de gestionare a comenzii. Nu mi-a tinut comanda in asteptare saptamani intregi cum au facut Humanitas si Nemira anul trecut;
  • Nemira si Elefant au livrat in vreo 24 de ore de la plasarea comenzii, cu Urgent Cargus;
  • Carturesti a trimis comanda duminica pe Fan Courier si a fost livrata ieri, asa ca a ajuns si asta in timp util;
  • Cartepedia (de la care am comandat pentru prima data vineri) n-a livrat inca, sau cel putin nu m-a notificat deocamdata in legatura cu livrarea;
  • Printre Carti au bagat la randul lor oferta de Black Friday (de obicei baga oferte pe weekend) si mi-au trimis comanda ieri pentru ca nici ei nu accepta plata in avans online, dar mi-au oferit posibilitatea sa le platesc prin transfer bancar ceea ce la comenzi mai mari reprezinta un compromis deocamdata acceptabil, insa la comenzi mai mici comisionul de transfer poate sa reprezinte si 10% din valoarea comenzii;

Asa ca sperante sunt, progresul se observa de la un an la altul si ramane de vazut ce o sa se imbunatateasca pana anul viitor.

E loc si de mai bine

Lasă un răspuns