Ducerea in derizoriu a publicitatii

CdjEL8XUAAA7oZS

In ultimii ani am asistam la o ducere in derizoriu a tot ceea ce inseamna publicitate si marketing.

Aparent in ultimii ani, majoritatea celor care activeaza in domeniul publicitatii nu sunt in stare sa vina cu nimic nou ci doar reincalzesc aceeasi ciorba an de an sau ciordesc idei de pe la altii si le transpun in practica mai prost decat originalul.

Pana de curand de exemplu aveam Black Friday la o data fixa la fel ca si americanii, pana cand au venit unii cu ideea geniala sa fure startul, iar apoi s-au gandit sa organizeze si Black Friday de primavara, de vara si de sfanta Marie, pentru ca de ce nu?

De curand m-am trezit ca niste geniali au lansat o campanie intitulata Craciunul de vara, unde spun ei bagau oferte de Craciun, dar vara ceea ce nu e doar ilogic, dar si de-a dreptul cretin.

In fine, pentru ca, dupa cum probabil stiti deja, mai incerc sa fac si afiliere nu pot sa raman indiferent la astfel de idiotenii, mai ales cand s-a ajuns in situatia in care zilele astea se fac oferte back to school chiar si la saci de ciment probabil, pentru ca la decoratiuni interioare stiu sigur ca se fac.

Presupun doar treaba cu sacii de ciment si orice altceva imi vine acum in minte pentru ca n-am stat sa le caut pe toate, insa o fac cu gandul la faptul ca pe aici prin Spania exista oferta back to school chiar si la bordel, unde pentru 300 de euro ai parte de un show erotic din partea unor foste eleve, eventual din Europa de Est sau America de Sud, ce n-au prea dat pe la scoala.