Publicitatea pe grupurile de Facebook

Aproape toate grupurile de Facebook pe care le frecventez au ajuns sa aiba mai multa publicitate decat postari legitime si lucrul asta le face inutile pentru majoritatea membrilor.

Pe un grup de zeci de mii de persoane unde se posteaza lucruri noi in mod constant postarile de reclama nu reprezinta o mare problema si nici un deranj vizual, insa pe un grup de maxim 3000 de persoane unde nici 20 nu sunt activi in mod constant publicitatea nici n-ar trebui sa existe.

Intamplator sunt administrator pe doua grupuri unde publicitatea e la putere, iar postarile utilizatorilor sunt asa mai degraba ca “de umplutura”. Problema cea mare e ca nu pot sa impun interzicerea tuturor reclamelor pentru ca administratorii principali ai grupurilor au creat grupurile respective cu scopul vadit de a-si face reclama si nimic mai mult. Comunitatea e dupa cum spuneam cam “de umplutura”.

Ori in mod normal si profesionist reclama ar trebui sa se faca prin pagini de Facebook si anunturi platite nu prin spam la nesimtire pe toate grupurile posibile, dar vorba aia, cum e turcu’-i si pistolu’.

Si uite asa am ramas administrator mai degraba din respect fata de cei care m-au facut administrator, insa am dezactivat orice fel de notificare din partea grupului respectiv. Totusi pe grupurile pe care le-am creat eu am sa interzic orice fel de publicitate pentru ca in fond solutii de a face reclama pe Facebook exista, dar acestea presupun munca si costuri doua lucruri ce nu prea convin nimanui.

Publicitatea pe grupurile de Facebook