Nu prea am obiceiul sa intru in fiecare articol ce-mi apare in feed, mai ales daca titlul e inselator si aduce mai degraba a clickbait, insa adeseori e suficient ca in titlu sa se prezinte un nume de firma sau persoana ca sa imi atraga atentia.
Ieri, in feed mi-a aparut stirea asta care spune ca Mareea a intrat in insolventa. Si apoi actualizarea prin care se mentiona faptul ca s-a tras o teapa de vreo 460 mii de euro unei cifre de 1100 de turisti.
Pentru necunoscatori, Mareea e firma al carui autocar cu turisti romani s-a facut praf in Muntenegru in 2013 si firma care cel putin pe parcursul ultimului an s-a promovat facand spam la nesimtire.
Chiar daca nu e o regula general valabila, as spune ca mai degraba firmele care apeleaza la spam pentru a se promova sunt si cele care in definitiv vor ajunge sa traga tepe asa ca oricat de buna e oferta lor, daca e promovata prin spam atunci e recomandabil sa o ignorati.
Americanii au o vorba si o zic bine: “better safe than sorry”.
Actualizare:
Despre spamul si tepele celor de la Mareea a scris si Ionut cu un an in urma.