Despre spamul facut prost

Screen Shot 2017-03-31 at 21.50.27

In urma cu mai bine de 10 ani cand mi-am deschis firma am asociat-o cu un domeniu web si o adresa de email „oficiala” la care sa fiu contactat, insa dupa ce am inchis firma domeniul a fost redirectionat, iar mailul a ramas activ printr-un catch-all ce teoretic colecteaza toate emailurile trimise pe adresa respectiva.

Cum in perioada in care am utilizat emailul respectiv l-am dat pe la diverse institutii, am inceput sa ma trezesc cu o sumedenie de emailuri de spam pe adresa respectiva fara ca acestea sa aiba in definitiv o minima legatura cu activitatea firmei.

In tot acest timp am primit o sumedenie de emailuri de spam de pe la diversi „profesionisti” care zic ca fac afiliere si care ma agasau cu smenuri de doi lei doar ca sa-si plaseze vreun cookie. Insa niciunul nu s-a comparat cu cel pe care  l-am primit de la niste polonezi care au cumparat ceva lista de emailuri de firme romanesti (si nu numai) ca sa faca cu ajutorul ei ceva „internet marketing”:

Am sa sar peste faptul ca se pare ca au tradus cu Google translate mesajul respectiv si am sa ma opresc la faptul ca o firma infiintata in 2004, care se lauda ca activeaza pe sectorul B2B are nevoie de spam ca sa-si promoveze „marfa” in 2017.

Faptul ca nu s-au sinchisit sa verifice daca firma la care trimit spamul mai are activitate si faptul ca nu s-au obosit nici macar sa-si traduca siteul si in limba romana nu mai au nicio importanta de altfel.