Una cu si despre femei

Screen Shot 2017-04-27 at 14.07.14

Articolul asta o sa sune atat de misogin incat nici macar nevasta n-o sa ma mai citeasca dupa ce-l public, dar e musai sa fie scris.

Prin definitie femeile sunt inteligente, mult mai inteligente decat barbatii, ba chiar s-ar spune ca sunt cele mai inteligente fiinte de pe pamant si s-ar presupune ca aluzia aia cu coasta lui Adam e de fapt o definitie populara a inteligentei artificiale.

Doar ca practica ajunge sa contrazica de foarte multe ori supozitia asta si-am sa va explic.

Femeile se orienteaza spre a cumpara util si confortabil doar atunci cand e vorba de stat la cratita, sau ma rog prin bucatarie, insa ignora orice notiune de confort si necesitate cand vine vorba de haine, pantofi si orice alte accesorii. Nu conteaza niciodata faptul ca anumiti pantofi sunt incomozi sau ca provoaca rani, important e sa arate bine.

La fel e si cu hainele. Va mai amintiti de articolul asta in care va spuneam ca multe se vad cu proportii de fotomodele chiar daca nu sunt si n-or sa fie vreodata, iar cand comanda ceva ce nu e croit pe corpul lor spun ca producatorul, materialul si tara in care traim sunt de cacat fiindca oricine e vinovat si greseste mai putin ele.

In definitiv vine povestea cu accesoriile si cred c-ati aflat deja de aia de la Balenciaga care au scos o traista identica cu aia de la IKEA, iar departamentul de PR al IKEA s-a pus pe facut un trolaj fin remarcand ironic lipsa de originalitate si viziune, dar si faptul ca segmentul de piata caruia i se adreseaza Balenciaga pur si simplu n-are simtul ridicolului.

Desigur, foarte multe femei, maritate de data asta, se imbraca si accesorizeaza adeseori mai degraba in functie de prejudecatile cu care au fost crescute si de stereotipurile pe care le-au asimilat de la parinti decat in conformitate cu doleantele sotului sau de ce nu nivelul de libertate garantat de societatea in care traiesc.

In alta ordine de idei, mi-am adus aminte ca trebuie sa scriu randurile de mai sus vazand pe Facebook postarea asta:

Ce legatura are postare asta de mai sus cu femeile? Ei bine femeile sunt cam naive din fire, mult mai naive decat barbatii (ho! feministelor c-am spus naive nu proaste) si dovedesc asta foarte usor atunci cand ajung la maturitate cu dorinta copilareasca de a-l intalni pe Fat Frumos pe un cal alb, dorinta care se rezuma mai apoi la a avea un corp de invidiat dupa ce toti Fetii Frumosi disponibili au burta, par pe spate si un jaf de masina.

Tocmai de aceea mi se pare de-a dreptul amuzant cum fetele din ziua de azi se revolta public pentru ca salonul de coafura nu le-a putut face o frizura pe care au vazut-o ele la nu stiu ce vedeta sau ca rochia pe care au comandat-o de pe net nu li se potriveste in niciun fel. Poate ca daca inainte de a pasi intr-un salon de coafura, chiar si cel mai bun salon de coafura din oras, s-ar gandi daca toti stilistii sunt capabili sa faca o anume frizura sau sa dea o anumita culoare parului cu experienta si materialele din dotare, sau daca s-ar uita mai degraba in oglinda in loc sa se uite la fotomodelul pe care e pusa rochia ce si-o doresc atunci n-am mai avea parte de asemenea „drame”. Pana atunci naivitatea lor o sa produca mereu drame fiindca viziunea lor asupra vietii, a corpului lor si a felului in care si-l accesorizeaza se rezuma la poze luate de pe Pinterest sau Instagram, poze ce reflecta realitatea si capacitatea altora nu a lor si a oamenilor cu care interactioneaza ele.

Evident ca si barbatii sunt naivi, mai ales aia care cred ca pot sa-si mareasca penisul cu pastile, insa din fericire pentru noi, acestia nu pun poze cu dramele prin care trec atunci cand constata ca penisul a ramas la fel de mic si ca BMW-ul luat la a ‘nspea mana nu mai agata nicio carnita ceva mai decenta.