Campania pe social media

Ieri si azi am vazut pe facebook cateva anunturi electorale are unor candidati. Nimic interesant pana acum, astfel de chestii sunt si ar trebui sa fie normale, iar fiecare candidat ar trebui sa aiba un profil sau pagina de facebook unde sa-si prezinte experienta profesionala dar si planurile, doctrina politica si perspectiva pentru urmatorii 4 ani. Daca la noi la Avrig astfel de orientari electorale lipsesc nu acelasi lucru il pot spune despre alte orase.

Totusi desi astfel de campanii pe social media exista se pare ca ele sunt facute prost. Nu sunt vreun guru al social media, insa am facut destule campanii PPC atat pe facebook cat si adwords incat stiu ca atunci cand realizezi o campanie o poti orienta demografic.

Totusi ele sunt proaste, fiindca cei care le-au facut nu le-au orientat demografic si astfel eu care accesez facebook de pe IP de Spania si sunt din Avrig primesc ca recomandari pe Sorin Oprescu la capitala sau pe Ciprian Dobre la Mures desi eu n-am cum sa-I votez pe cei din orasul meu, daramite pe cei care candideaza in alte locuri.

Mai mult, desi campaniile acestea pot fi orientate pe limite de varsta si astfel s-ar elimina cei fara drept de vot, vad o gramada de like-uri la anumiti candidati cu astfel de campanii din partea unor minori si astfel ma intreb de ce ai irosi vizualizarile unei campanii PPC pe niste oameni care chiar daca ar vrea n-au cum sa te voteze, in loc sa specifici un target predefinit al celor care pot sa te voteze si astfel sa-ti maresti expunerea pe targetul tau.