Facebook-ul inteles prost

 

In Romania se pare ca social networking-ul a fost inteles prost in general. Astfel, o gramada de firme din Sibiu s-au trezit sa-si faca profile de utilizatori pe facebook cu numele firmei, nu pagini cum ar fi fost normal si au inceput sa dea “Add Friend” la oricine apare ca “possible match” desi poate locuieste la 3000 de km. distanta si poate nu se afla in targetul demografic asociat cu profilul firmei.

Aceleasi firme pentru a nu parea direct spammeri dau share zilnic la zeci de poze de pe alte profile fiindca potentialii clienti probabil sunt interesati de bancuri expirate sau meme-uri trase de par si nu de ce are de oferit firma respectiva.

Insa noua metoda de a atrage atentia asupra ta ca firma, sau asupra unei postari este invitatia la evenimente. Treaba e simpla, daca vrei sa angajezi pe cineva cu n ani de experienta, care nu pune prea multe intrebari si lucreaza pe minimu pe economie nu trebuie decat sa lansezi un “Event” pe facebook si sa dai invite la toata lista …

Facebook-ul inteles prost

Metoda asta am vazut-o aplicata de cateva ori si pentru “lansarea” de diverse siteuri si presupun deja cine din Sibiu e in spatele ideilor astea de Social Networking.

1
Lasă un răspuns

1 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
1 Comment authors
newest oldest most voted

Din pacate nu a avut cine sa-i invete :)) Dar o sa dea singuri cu capul de pragul de 5000 de prieteni si poate ca o sa-si faca si pagina…