Cum distrugi un concept mișto?

Ca să distrugi un concept mișto e suficient să-l mediatizezi puțin și apoi să-l faci accesibil maselor și s-a dus dracului toată distracția.

Citeam zilele astea niște articole ce spuneau că peste 200 de persoane stăteau la coadă ca să urce pe Everest.

Și mă gândeam că până de curând, treaba asta cu urcatul pe Everest era activitatea unui grup restrâns de oameni și era ceva foarte cool să faci parte din acel club.

Acum, se pare, orice hipster care are chef de o plimbare la munte și suficienți bani ca să-și permită echipamentul și sclavii nepalezi care să-l ajute la escaladă se duce pe Everest.

Acuma pe de-o parte nu-i chiar așa rău pentru că selecția naturală pare că-și face datoria. Chiar de curând citisem cazul veganei care a crezut că urcându-se pe Everest poate să dovedească cu suficientă credibilitate faptul că veganii nu sunt niște legume cu două picioare și care … ei bine, a murit încercând să facă asta.

De fapt citisem pe undeva că doi hipsteri au murit zilele astea acolo, la coadă, în timp ce așteptau să urce pe Everest.

Acuma, adevărul e că nu știu dacă și ăia erau vegani sau doar niște idioți.

Ce știu însă e că toți hipsterii ăstia care se duc acolo se declară iubitori necondiționați ai naturii și de mult ce iubesc natura asta, o umplu de gunoaie.

Cum distrugi un concept mișto?
Everest, Nuptse and Lhotse landscape, Himalaya, Nepal