Canalele de seriale merita sa moara

405786_563432877012878_712056613_n

Despre canalele de seriale am mai scris pe aici in trecere cand v-am spus c-am renuntat sa ma uit la ele din cauza redundantei si inconsistentei, doua aspecte care m-au facut sa cred c-au ajuns suficient de jos si ca mai josnic de atat nici nu se poate.

Ei bine m-am inselat.

Aseara inainte sa dorm m-am apucat sa fac zapping la TV, cum fac in fiecare seara de altfel. Nu prea gasesc la ce sa ma uit de cele mai multe ori, dar aseara am dat pe un canal specializat pe seriale peste un episod din NCIS, unul prin primele episoade cand Gibbs isi forma echipa. Cred ca era al doilea episod si cum n-am vazut niciodata episodul respectiv, dar am vazut mai toate episoadele ulterioare pe sarite m-am decis sa stau sa-l vad pana la capat.

La un moment dat, intr-un moment de intriga – ca de obicei, a urmat un calup de publicitate ce speram sa tina 5-6 minute maxim, ca de obicei insa din nou m-am inselat pentru ca au fost 37 de minute de publicitate. Pe ceas. TREIZECI SI SAPTE!

Asta in contextul in care un episod de serial dureaza in medie intre 30 si 35 de minute (fara calupuri de publicitate).

Oricum, musai sa recunosc. Calupul ala de publicitate a fost la fel de interesant ca si un episod de serial din moment ce a fost constituit din reclame si generice de maxim 30 de secunde fiecare. Per total reclamele au fost unice, cu doua exceptii pentru ca a fost o reclama la ceva parfum si alta la o crema pentru mancatorimi la pizda ce s-au repetat.

P.S. Fara niciun fel de legatura cu articolul asta, e musai sa va dau un sfat. Daca mergeti vreodata la Paris uite asa e corect sa pozati turnul Eiffel:

sursa