Tursib nu face fata schimbarii

Mult anuntata si mediatizata schimbare a traseelor Tursib risca sa se transforme intr-un mare fiasco. Cetatenii erau azi de dimineata dezorientati. Site-ul Tursib, oferit ca sursa principala de informare, era azi cazut. Au uitat sa cumpere mai mult spatiu pe server pentru mega-traficul de zilele acestea. Proba mai jos. Ce nu au anuntat cei de la Tursib la noile trasee este ca frecventa de 10 minute se aplica DOAR la orele de varf si DOAR la traseele 1,2 si 5. Restul circa la 30 de minute. Cam rar, domne’, cam rar!

Tursib nu face fata schimbarii

3
Lasă un răspuns

3 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
3 Comment authors
newest oldest most voted
Transira

Deci, o companie super-ultra-mega-profitabila, care tocmai si-a schimbat imaginea, nu isi permite sa plateasca 600 RON pe AN (adica 50 RON/luna… si vorbesc aici de domeniu cu spatiu nelimitat si banda nelimitata. Probabil pentru 1 GB cu banda nelimitata – nu le trebuie mai mult – se plateste mult mai putin)… bani care s-ar putea obtine din chiria pentru parcare (plateste, nu?) platita de fostul instructor auto Popa, ale carui masini (si nu vorbesc aici (doar) de autoturisme, ci autobuze si camioane) parcheaza in curtea autobazei Tursib! Oricum, ,,imaginea” cea noua a site-ului lor se potriveste de minune unei firme… Read more »

bogdan

decat sa merg din vasile aaron cu autobuzul pana in centru, mai bine o iau usurel pe jos, chiar si daca e in fiecare zi, decat sa ma inghesuie toti nespalatii din autobuz. ar trebui sa fie mai multe autobuze pentru ca nu suntem sardele. ne consideram oameni intr-un oras modern si european. sa vedeti la vara fratilor cum vor fi autobuzele…

client tursib

Este evident ca modificarile facute de Tursib sunt exclusiv in favoarea firmei, nicidecum in favoarea clientilor. Tot ceea ce se intampla din data de 15.11.2009 demonstreaza acest lucru. Atat timp cat pe acest segment de piata nu este permisa activitatea concurentiala, nu va fi niciodata bine, cum ar fi normal, pentru beneficiarul de servicii, calatorul. Iar modele nu trebuie cautate in alte tari membre ale UE, ci nu mai departe de Timisoara, unde aceste servicii se ridica la un nivel de calitate mult peste alte servicii similare din Romania.