(Ne)indemanaticii de social media

Workers team with gear mechanism

Am in lista de prieteni de pe Facebook pe unii (si unele, ca sa nu zica lumea ca discriminez) care zi de zi dau share la fel de fel de postari de pe pagini de creatie si idei de design interior.

Si totusi, cu toate astea n-am vazut pana acum pe vreunul care sa posteze pe Facebook ceva ce a creat el pentru el sau pentru altii, fie inspirat dintr-o postare de pe Facebook, fie avand o idee proprie.

Workers team adjusting gear mechanism. Isolated
foto via GraphicStock

Ori toata situatia asta mi se pare in primul rand amuzanta, si mai apoi ipocrita. Pana la urma ce rost are ca dai share la pagini cu idei despre design handmade si ergonomic? Cui foloseste faptul ca tu dai share unei postari in care un binevoitor prezinta un tutorial pentru ca lumea sa reutilizeze ce are prin casa pentru a crea noi elemente de design interior?

Vrei sa ne arati noua ca tie iti pasa de pamantul asta si sa ne inveti cum sa economisim recicland? Lasa ipocrizia, ca daca ne-ar interesa sa facem asta am face-o fara shareuri pe Facebook pana la urma. Roxi scria zilele trecute despre cei care dau share la fel de fel de tampenii zi de zi fara ca ceea ce fac sa aiba pana la urma o utilitate practica si facea asta fara ca sa se refere la un tip de postari anume.

Inspirat de articolul ei m-am gandit sa trantesc si eu articolul asta, pentru ca am multi pe Facebook care o ard toata ziua cu postari de DIY fara ca vreodata in viata lor sa fi incercat macar sa puna in practica vreuna din ideile la care au dat share.