Monitorul: Cum sa periem un afacerist local

Rar mi-e dat sa citesc un interviu publicitar nedeclarat ca cel de astazi din Monitorul de Sibiu. Atata periere, atata lauda si frectie nu am mai vazut de mult. Radu Micu s-a intrecut pe sine in a-l scoate “basma curata” pe Mateescu, patronul firmelor Trident. Cu intrebari atent adresate au venit de la Mateescu raspunsuri gen “Ne bucuram de o relatie buna cu furnizorii”. Aiurea!! Se stie cate tepe a dat la furnizori. Pentru cei ce vor sa le vada in detaliu trebuie doar sa intre pe Antitepari.ro !

Apoi vrajeli de genul

“R. M.: Ce s-a intamplat cu angajatii Trident? Cati au mai ramas?
C. M.: Oamenii sunt intelegatori, sunt extraordinari. Au plecat cei cu salarii mari, dar au ramas tinerii si cei mai vechi, cu care lucrez de 6-7 ani. Au ramas cei care sunt buni profesionisti. Managerii cu bani multi si masini straine au plecat. Am avut manager de recrutare care cred ca a fost platit de altcineva, a angajat multi oameni neprofesionisti, nepregatiti. Practic acesti manageri sunt de vina. Sigur am avut si am oameni deosebiti, exista si samanta buna. I-am aunat pe toti, le-am explicat, iar 99la suta din ei au inteles. Acum cu 50 la suta din personal ducem firma asta la fel de bine ca si inainte.”

WOW! Chiar asa? De aceea te injura toti angajatii Mateescule? Pe tine si pe sotia ta?! Si ce zici tu, ca managerii erau de vina? Poate ne spune si Adela Mohanu, fosta sefa pe PR la tine pentru o scurta perioada cum era ea de vina… Si cei de la recrutare si marketing si asa mai departe? Sau asta e stilul tau de a arunca vina pe altii….

Monitorul: Cum sa periem un afacerist local

Interviul confirma de asemenea ceea ce am scris demult aici: Hypermarketul Trident este ca si vandut. Nici nu mai vorbesc ca Mateescu si Micu nu au putut face nici macar un interviu publicitar mascat fara sa se bata cap in cap: la inceput spune ca unii chiriasi vor deschide in galeriile comerciale dupa redeschiderea Hypermarketului, apoi la final ca se vinde acesta si va avea alta destinatie comerciala. Se stie ca cei de la Hornbach, care au cumparat pentru 30 milioane euro sunt specializati pe produse pentru casa gen Baumax si altele… Deci nu stiu cum merge cinema 3D si fast food cu asta…

Apropo, cat a incasat Monitorul de Sibiu pentru acest interviu? Sau a fost reclama “gratis”? Prietenii stiu de ce…

Daca aveti stomac gros si rezistati cititi tot interviul in Monitorul de Sibiu.