si despre Romtelecom

Si daca tot am scris postul anterior, ar trebui sa scriu si unul despre Romtelecom

In aceste perioade de criza, si nu numai, cand statul rroman uita ca noi, firmele care suntem obligate sa contribuim la bugetul de stat, avem facturi de la incasat de la diverse institutii, iar scadenta lor a depasit 3 luni de zile, inregistram si noi unele intarzieri la plata unor facturi.

Desi se inregistreaza intarzieri, am grija ca facturile sa fie achitate inainte de termenul prevazut in contract pentru deconectare.

In luna martie, cand facturile pe care le aveam de incasat de la institutii aproape ca-mi depasea stocul de marfa, am intarziat la plata facturii Romtelecom cu vreo 10 zile, conditii in care termenul prevazut pentru deconectare era de 16 zile.

Si uite asa in a 17-a zi ma trezesc la sediul firmei fara internet telefon si TV.

Nedumerit sun la relatii clienti, unde imi raspunde o tanti care ma anunta ca nu mi-am platit factura si am abonamentul suspendat pentru neplata. In timp ce cautam in dosar ordinele de plata, doamna ma paseaza la un alt coleg, iar acel coleg la o alta colega, iar colega la alta colega si tot asa de vreo 6 ori. Ultima colega imi comunica faptul ca am o restanta de 150 de lei din ianuarie. Destul de confuz si nedumerit ii citesc duduiei numerele ordinelor de plata si sumele de pe acestea. Dansa insista ca e neplatit abonamentul si-mi recomanda sa verific si eu la banca absolut toate sumele platite.

Spre seara, ajung la sediul firmei si constat ca merge si internet si telefon si TV, fara absolut nici o explicatie.

Pe factura din luna urmatoare bineinteles ca ma trezesc cu o taxa de reconectare de vreo 20 de lei.

Trecand peste aceste lucruri, imi platesc in continuare facturile cu 10 zile intarziere, ca deh, ministerul domnului Pogea submineaza economia de stat si ne duce spre faliment.

Pe luna mai platesc o factura de 207 lei, la vreo 5 zile intarziere fata de scadenta, si totusi pe data de 30 ma trezesc cu toate abonamentele suspendate. Nedumerit, sunt la acelasi serviciu clienti, aceeasi colegi ma paseaza de la unul la celalalt, iar ultimul imi comunica ca bineinteles am totul suspendat pentru ca am omis sa platesc o rata de 13 lei pentru receiverul de la Dolce. 13 lei !!!, dupa ce lunar platesc in jur de 400 de lei serviciile lor.

E interesant faptul ca, desi au fost instalate la date diferite, si am contracte diferite cu clauze diferite, pentru neplata unui receiver, care este mentionata DOAR in contractul de TV mi-au oprit si netul si telefonul, si bineinteles ca si de aceasta data am sa fiu nevoit sa platesc penalizari.

Dupa ce am platit suma de 25 de lei, mi-au fost restabilite abonamentele, fara nici un fel de scuza din partea lor, ca desi au avut timp berechet la dispozitie, si numere de telefon si posta romana si emailuri, nu mi-au trimis absolut nici un preaviz sau vreo instiintare ca nu mi-am platit un rahat de rata pentru receiver.

Inainte sa termin discutia cu „colegii” de la Romtelecom, am rugat-o pe doamna de acolo sa transmita mai departe superiorilor ca absolut toti furnizorii de astfel de servicii trimit un preaviz sau o notificare inainte sa deconecteze si ca voi citi cu atentie contractele pe care le-am incheiat cu ei, iar in cazul in care mi-au taiat abuziv internetul si telefonia voi gasi diverse cai de a-mi recupera daunele.