Fite de hypermarket

Aproape orice societate comerciala este client Metro. In momentul de fata clientii Metro se impart astfel: 90% magazine alimentare din zona rurala mai ales, dar si din marile orase si 10% clienti care cumpara rar, produse care nu se gasesc in alte magazine. In acei 10% ma incadrez si eu.

Ieri, am luat un televizor de pe raion si m-am indreptat spre o casa mai libera. Cand colo surpriza, 5 case functionale, toate avand o coada interminabila. Stau la casa, imi vine randul, mi se factureaza, platesc, iar vanzatoarea imi spune sa-i fac proba la TV. Ies de la casa, ma indrept spre bancul de proble, ii fac proba si merg la garantie. Acolo, o doamna destul de acra imi spune sa ma duc sa-i fac proba, ca nu am semnatura de pe raion pe factura, sa ma intorc inapoi la bancul de probe ca-mi cheama ea pe cineva.

Merg la bancul de probe, mai astept inca 20 de minute, pe langa cele 30 petrecute la coada la casa, pana apare un angajat de pe raion, imi ia factura, imi da o semnatura si ma trimite la garantie, fara sa-i mai faca proba.

La garantie 2 insi, se uitau prin niste hartii nepasatori. Unul din ei era la costum, probabil vreun sef, care nu dadea 2 lei pe faptul ca oamenii stau la coada la garantie. Mai stau 15 minute pana apare aceeasi femeie acra, ma pune sa scot din cutie certificatul de garantie din cutie, ii da 2 semnaturi si data si mi-l da inapoi.

Ma indrept spre iesire, unde 2 angajati Metro, imi iau factura, imi numara televizoru si pe urma imi pun o stampila si ma lasa sa plec.

Astfel, multumita managerilor Metro, care incaseaza bani grei drept salariu si care nu sunt in stare sa organizeze un magazin in asa fel incat clientul sa petreaca cat mai putin timp pentru a-si procura produsele necesare, am stat mai bine de 1 ora sa platesc si sa primesc o garantie pentru un amarat de TV.

O alta problema cu care se confrunta Metro este lipsa codurilor de bare de pe produse, sau existenta codurilor eronate. De multe ori, se sta la coada deoarece casiera nu stie codul, iar angajatii de pe raion nu apar sa lamureasca situatia.

E interesant totusi, ca Real, magazinul endetail detinut de holdingul Metro, este mult mai bine organizat.