Cum folosesc unii brandul de tara si banii aferenti

Fotografii de la MITICHI calendar 20X1 – After Party – Google Chrome

Ati auzit de Mitichi? Daca sunteti din Sibiu, poate. Daca sunteti din Bucuresti cu siguranta nu. Mitichi e un „celebru” fotograf local cu agentie de fotomodele ce si-a tras si Fudnatie de ceva timp cu numele sau bineinteles. Toate bune si frumoase, doar ca celebrul Mitichi (de la Mitica) scoate in 28 ianuarie pe piata a treia editie din calendarul sau. Omul face un calendar si ce-i cu asta?! Pai treaba sta diferit anul acesta asa cum o spune chiar el in prezentarea evenimentului pe Facebook: „Editia a 3-a a celebrului calendar are ca tema Frumusetile Naturale ale Romaniei. Printr-un protocol incheiat intre Fundatia Mitichi si Ministerul Turismului si Dezvoltarii Regionale, brandul de tara este atasat acestui proiect.”

Pentru cititorii printre randuri intelegem ca brandul de tara s-a pus pe calendar… si deci credem ca un banut a picat si Fundatiei lui Mitichi… Uite asa e bine sa fii prieten cu PDL… Si mai interesant cu brandul de tara si banii aferenti sunt asociati cu frumusetile patriei, gen Retezat, Lacul Rosu etc, doar ca peisajele nu se prea vad, ochii fiind furati de golasele care pozeaza pe post de fotomodel… Nu ca nu imi plac femeile frumoase, dar chiar vrem sa asociem brandul de tara doar cu fete dezbracate?! De fapt da, ca tot suntem tara de lumea a treia care ne vindem fetele si mistretii (aia de ii impusca barosanii Europei zilele acestea).

In foto rezervatia Retezat din calendar…

Căutări: