Cum folosesc unii brandul de tara si banii aferenti

Cum folosesc unii brandul de tara si banii aferenti

Ati auzit de Mitichi? Daca sunteti din Sibiu, poate. Daca sunteti din Bucuresti cu siguranta nu. Mitichi e un “celebru” fotograf local cu agentie de fotomodele ce si-a tras si Fudnatie de ceva timp cu numele sau bineinteles. Toate bune si frumoase, doar ca celebrul Mitichi (de la Mitica) scoate in 28 ianuarie pe piata a treia editie din calendarul sau. Omul face un calendar si ce-i cu asta?! Pai treaba sta diferit anul acesta asa cum o spune chiar el in prezentarea evenimentului pe Facebook: “Editia a 3-a a celebrului calendar are ca tema Frumusetile Naturale ale Romaniei. Printr-un protocol incheiat intre Fundatia Mitichi si Ministerul Turismului si Dezvoltarii Regionale, brandul de tara este atasat acestui proiect.”

In foto rezervatia Retezat din calendar…

Căutări: