Sunt un afurisit cand cumpar chestii

Cred ca foarte multa lume care a interactionat cu mine atunci cand am cumparat chestii a ajuns la concluzia ca sunt ciufut de felul meu atunci cand cumpar cateceva, insa treaba asta are totusi o explicatie.

Am lucrat cu clienti vanzand diverse produse si servicii inca din 2003 si am avut parte la randul meu de fel de fel de indivizi, de la clienti extrem de amabili la ticalosi cu diploma. In felul asta am invatat ca din postura de furnizor esti obligat sa te comporti decent si cu amabilitate de fiecare data, indiferent ce-ti spune clientul pentru ca in cazul clientului e posibil sa fie o suparare de moment. Nu toti clientii care reclama ceva sunt ticalosi sau o fac cu rea vointa.

Tot atunci am invatat ca din postura de client poti sa fortezi mana furnizorului pentru a obtine nivelul de calitate al serviciului pe care-l astepti de la acesta. Si asta fac eu, mai ales atunci cand achizitia pe care o fac se intersecteaza intr-un fel sau altul cu experienta mea.

De-a lungul timpului am vazut furnizori care nu au stiut sa-si vanda marfa si furnizori care au fost sabotati intr-un fel sau altul de colaboratori, dar omul din greseli invata si ignoranta clientului nu-l ajuta cu nimic pe furnizor ci dimpotriva il face sa creada ca tot ceea ce face e perfect si n-o sa inteleaga lucrul asta nici macar atunci cand incepe sa piarda clienti. Tocmai de aceea departamentele de PR ale unor firme mai mari cer clientilor sa completeze diverse chestionare privind experienta pe care au avut-o in relatia cu furnizorul.

Sunt, dupa cum v-ati dat seama deja, destul de exigent atunci cand cumpar ceva, indiferent de suma, si fac lucrul asta pentru ca in definitiv eu sunt cel care plateste. Repet, indiferent de suma!

Furnizorul n-ar trebui sa faca niciodata discriminare intre clientii sai in ceea ce priveste serviciul de baza oferit, comunicarea si curtoazia, iar eu sunt omul pe care nu-l deranjeaza faptul ca o comanda intarzie atat timp cat furnizorul comunica acest lucru in timp util, sau ofera alternative.

Asa se face ca atunci cand ma nemultumeste ceva mai scriu postari in acest sens cum e asta despre magazinele fizice sau asta despre chroot.ro in speranta ca poate unii chiar citesc si invata cateceva.

In cazul celor de la chroot.ro trebuie sa vin cu o actualizare apropo de factura pe care mi-au raportat-o ca neplatita pentru ca aparent nu se desmint de nivelul profesionist de comunicare si abordare a problemelor pe care l-a reiterat Marius de cateva ori. Astfel, mi-au raspuns la ticket in timp util, mi-au comunicat faptul ca aia de la Mobilpay au marcat comanda ca fiind frauda si mi-au sugerat sa iau direct legatura cu cei de la Mobilpay pentru a rezolva situatia. Intre timp, deoarece le-am dovedit ca plata s-a facut si a fost autentificata cu 3D Secure mi-au activat serviciul din curtoazie asa ca la rugamintea domnului Bogdan le-am scris celor de la Mobilpay o epistola pe care probabil or s-o citeasca abia luni dimineata fiindca lucreaza dupa un program de bugetari si nu dau doi bani pe faptul ca din cauza lor partenerii pot sa piarda clienti.

Totusi, celelalte aspecte pe care le-am semnalat raman valabile chiar daca nu ma privesc/afecteaza pe mine in vreun fel deocamdata.

Sunt un afurisit cand cumpar chestii

1
Lasă un răspuns

1 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
1 Comment authors
newest oldest most voted

Da, într-adevăr, trebuie totuși să fii atent pe ce dai bani, și mai ales dacă tot îi dai să fii sigur că îi dai pe ce trebuie. Despre chroot, sunt ok, am fost vreun an la ei.. până acum când mi-am mutat blogul la mine la muncă, asta pentru a elimina niște cheltuieli, nu din cauza serviciilor. Oricum Bogdan, e om de treabă.