Fan Courier & emag

In urma cu cateva zile am facut o comanda pe site-ul celor de la emag. Inca de pe prima pagina un banner urias si enervant amintea faptul ca emag implineste 8 ani de la prima comanda si ca vor oferi fiecarui client la prima comanda pana de revelion o sticla de vin aniversara. Luni, marfa a ajuns prin Fan Courier, insa nici urma de cadou desi pe factura cei de la emag l-au trecut. Nu plang dupa o sticla de vin, insa le urez sa le fie de bine celor care au avut ocazia sa guste din el. Cel mai probabil agentul de la Fan.

Si de parca nu ar fi fost de ajuns, luni fac comanda pe site-ul emag pentru un PSP, ce urma sa fie cadou de Craciun pentru nepotul meu. Inainte sa confirm comanda am contactat telefonic un reprezentant emag pentru a ma asigura ca voi primi comanda cel tarziu pe 23.

Ieri, 23 decembrie ora 18 coletul nu era livrat. Sun la emag si primesc fabulosul raspuns ca s-a livrat abia ieri, este la curier si probabil va ajunge dupa sarbatori. Bineinteles ca au tinut sa sublinieze ca nu este vina lor. Politicos i-am explicat agentului ca am sa refuz coletul din moment ce nu s-a livrat la timp.

In aceeasi seara am sunat si la Fan Courier, unde o angajata cu care am mai avut in trecut mici probleme mi-a spus sec ca desi are totul informatizat nu poate sa verifice dupa nume si adresa starea livrarii.

Acestea fiind zise le urez celor de la emag si Fan Courier cati mai multi clienti nemultumiti.