100 milioane de euro in 2015 si mentalitate de 1990

Screen Shot 2015-07-10 at 05.57.42

Conform estimarilor unor specialisti in domeniul comercial, in acest an Profitshare a atins o cifra de vanzari pentru advertiserii sai de 100 de milioane de euro dupa ce in ultimii ani a tot crescut pe fondul extinderii plajei de produse oferite, dar si a pietelor de desfacere.

E o cifra de laudat, evident, insa nu si in cazul in care mentalitatea din interiorul Profitshare lasa de dorit, iar sistemul e aproape imposibil de utilizat.

Ieri in jurul amiezii m-am decis sa adaug vreo cateva site-uri romanesti in sistemul Profitshare, sa generez un widget si sa umplu astfel cateva spatii goale de pe site-urile respective. Am completat detaliile fiecarui site in parte in panoul Profitshare, am verificat folosind sistemul integrat in Profitshare faptul ca detin acces la fiecare dintre site-uri si dupa asta m-am asteptat sa pot genera widget-uri pe care sa le implementez, insa aparent nimic nu s-a schimbat in bine la Profitshare in ultimii doi ani si astfel pe langa verificarea automata pe care am facut-o mai trebuia sa astept ca fiecare site sa fie verificat/aprobat de cineva de la Profitshare.

In urma cu doi ani, cand am introdus in sistem celelalte site-uri verificarea asta manuala a durat cateva ore. Din pacate, aparent in anul 2015 cu 100 de milioane de euro reprezentand vanzari prin platforma de afiliere, managementul nu-si permite sa puna un angajat la Profitshare care sa se ocupe exclusiv de verificarea instant a site-urilor noi adaugate in sistem pentru a-i permite afiliatului sa integreze cat mai repede widget-ul pe propriul site si sa se apuce de treaba.

Si uite asa la 20 de ore de la adaugarea primului site, cele 5 adaugate ieri sunt inca in curs de aprobare si vor ramane asa pana cand unul din angajatii lenesi ai Profitshare se va plictisi de Facebook si va verifica si aproba toate site-urile inscrise in sistem:
Screen Shot 2015-07-10 at 05.57.42

 

E absurd ca in anul 2015 sa mai existe inca sisteme de marketing afiliat cu dubla verificare a site-ului, atat automata cat si manuala si ambele sa se faca in prealabil si in functie de cheful angajatului platformei de marketing afiliat.