Sep
25
2009

Laura Dobrota, baptista?

Tot mai des aud ca prezentatoarea stirilor de la Antena 1 Sibiu, Laura Dobrota este baptista. Nu este nimic rau in asta, este alegerea ei. Da, vorbim de o alegere pentru ca o cunosc pe Laura de cand avea 10 ani si nu tin minte sa fi fost baptista atunci. Oare cum i-a schimbat viata aceasta alegere? Stirea ar trece neobservata, daca nu ar fi vorba despre o persoana publica.

Foto: Ghimpele de SibiuZiarul s-a desfiintat si siteul a fost sters. Am adaugat alta poza, captura de la Antena 1 Sibiu.

http://www.podulminciunilor.ro/wp-content/plugins/sociofluid/images/digg_32.png http://www.podulminciunilor.ro/wp-content/plugins/sociofluid/images/reddit_32.png http://www.podulminciunilor.ro/wp-content/plugins/sociofluid/images/stumbleupon_32.png http://www.podulminciunilor.ro/wp-content/plugins/sociofluid/images/delicious_32.png http://www.podulminciunilor.ro/wp-content/plugins/sociofluid/images/technorati_32.png http://www.podulminciunilor.ro/wp-content/plugins/sociofluid/images/google_32.png http://www.podulminciunilor.ro/wp-content/plugins/sociofluid/images/myspace_32.png http://www.podulminciunilor.ro/wp-content/plugins/sociofluid/images/facebook_32.png http://www.podulminciunilor.ro/wp-content/plugins/sociofluid/images/yahoobuzz_32.png http://www.podulminciunilor.ro/wp-content/plugins/sociofluid/images/twitter_32.png
4,863 vizualizari
Scris de admin in: Sibiu | Etichete:,

190 comentarii »

  • Mihai-Sorin spune:

    3. ADEVAR.
    @Catalin,
    “voi sunteti “calea cea dreapta “iar restul sunt pe “cai gresite”.

    Raspunsul e simplu, uita-te in inima ta,
    si vei stii daca esti pe calea cea drepta sau nu daca nu te condamna inima.
    Cand inima condamna, cugetul e murdar, cand cugetul e murdar sigur omul nu-i pe calea dreapta
    cand omul nu-i pe calea dreapta, e pe calea stramba si larga, deci departe de Hristos ca atare, toate eforturile lui de a acoperi prin unele fapte bune propriile pacate sunt sortite esecului.
    Cugetul nu se curata prin fapte bune.
    Stii cum se curata cugetul?
    Uite ce spune sfantul apostol Petru:
    “botezul, care nu este o curăţire de întinăciunile trupeşti, ci cererea/marturia unui cuget curat înaintea lui Dumnezeu, prin învierea lui Isus Hristos ” 1 Petru 3:21
    Acesta e de fapt esenta subiectului postarii .
    Raspunsul la intrebarea: de ce s-a botezat Laura?
    Uite de asta, ca sa dobandeasca un cuget curat, ce conteaza ce a facut inainte ?
    E vreunul dintre noi mai bun ? nu spune Scriptura ca cine injunghie un bou ca jertfa nu este mai bun decat cel ce ucide un om?
    Versete suport:
    ” Tu ieşi înaintea celor ce împlinesc cu bucurie dreptatea, celor ce umblă în căile Tale, şi îşi aduc aminte de Tine. Dar Te-ai mâniat, pentru că am păcătuit.. Toţi am ajuns ca nişte necuraţi, şi toate faptele noastre bune sunt ca o haină mânjită. Toţi suntem ofiliţi ca o frunză, şi nelegiuirile noastre ne iau ca vântul. Nu este nimeni care să cheme Numele Tău, sau care să se trezească şi să se alipească de Tine: de aceea ne-ai ascuns Faţa Ta, şi ne laşi să pierim din pricina nelegiuirilor noastre.” Isaia 64:6-7
    “..dacă nu ne condamnă inima noastră, avem îndrăzneală la Dumnezeu. Şi orice vom cere vom căpăta, pentru că păzim poruncile Lui şi facem ce este plăcut înaintea Lui” 1Ioan 3:20-22

  • Mihai-Sorin spune:

    4. ACCESIBILITATE
    @ Catalin,
    “D-zeu e unul pentru toti fie ei crestini , musulmani , evrei…”

    Corect.
    Problema e in sens invers si anume
    nu toti sunt pentru Dumnezeu, daca Ma iubiti spune Domnul veti implini poruncile Mele si poruncile Lui nu sunt grele spune Scriptura. De fapt cum ar putea Dumnezeu sa fie bun cerandu-ne imposibilul? E posibil tot ce ni se cere din El, prin El, pentru El…iar la sfarsit vom observa ca noi am avut de castigat cel mai mult, caci El ramane Dumnezeu ori cu noi ori fara noi in imparatia Sa.
    Iar prima dintre porunci (nou testamental vorbind) se refera la pocainta si botez.
    Pocaiti-va si intoarceti-va la Dumnezeu a fost prima predica a Domnului Iisus, mentionata in Scripturi.
    Daca ni se cere sa ne intoarcem inseamna ca suntem departe de El, si daca ni se cere pocainta inseamna ca avem nevoie de ea.
    “Eu vă spun: dacă nu vă pocăiţi, toţi veţi pieri la fel”. Luca 13:3
    Harul lui Dumnezeu care ne invata sa o rupem cu paganatatea si poftele lumesti si sa traim pentru El asigura acces direct in cer oricarui om de pe Terra.
    ” Căci harul lui Dumnezeu, care aduce mântuire pentru toţi oamenii, a fost arătat, şi ne învaţă s-o rupem cu păgânătatea şi cu poftele lumeşti, şi să trăim în veacul de acum cu cumpătare, dreptate şi evlavie, aşteptând fericita noastră nădejde şi arătarea slavei marelui nostru Dumnezeu şi Mântuitor Isus Hristos. Tit 2:11-13

  • Mihai-Sorin spune:

    5.APARTENENTA

    @ Catalin,
    “Voi de fapt il “confiscati ” pe D-zeu numai pentru voi..

    De fapt el ne-a confiscat (cumparat) pentru El si astfel am fost stramutati din imparatia intunericului in imparatia Fiului Dragostei Lui.
    Apartenenta aceasta la regalitatea divina, obliga la a face eforturi pentru un trai curat, implica responsabilitati crestine uriase, pentru care insa ni se asigura asistenta si resurse divine.
    Versete suport:
    “cel ce se atinge de voi se atinge de lumina ochilor Lui” Zaharia 2:8
    “Căci aţi fost cumpăraţi cu un preţ. Proslăviţi dar pe Dumnezeu în trupul şi în duhul vostru, care sunt ale lui Dumnezeu” 1 Corinteni 6:20
    “Dumnezeiasca Lui putere ne-a dăruit tot ce priveşte viaţa şi evlavia, prin cunoaşterea Celui ce ne-a chemat prin slava şi puterea Lui, prin care El ne-a dat făgăduinţele Lui nespus de mari şi scumpe, ca prin ele să vă faceţi părtaşi firii dumnezeieşti, după ce aţi fugit de stricăciunea, care este în lume prin pofte. De aceea, daţi-vă şi voi toate silinţele ca să uniţi cu credinţa voastră fapta; cu fapta, cunoştinţa; cu cunoştinţa, înfrânarea; cu înfrânarea, răbdarea; cu răbdarea, evlavia; cu evlavia, dragostea de fraţi; cu dragostea de fraţi, iubirea de oameni. Căci, dacă aveţi din belşug aceste lucruri în voi, ele nu vă vor lăsa să fiţi nici leneşi, nici neroditori în ce priveşte deplina cunoştinţă a Domnului nostru Isus Hristos. ” Petru 1:3-8

  • consuela spune:

    DRAGA LAURA AM AVUT O AVENTURA SUPER CU PRIETENUL TAU JOHNNY. VREI DETALII ? ARE NUMARUL DE TELEFON 0744765444 SI UN MERCEDES SB 88 JON . ANONIMA.

  • Mihai-Sorin spune:

    6.ACTIUNE
    @Catalin,

    ” eu sunt ortodox si nu vreau sa imi schimb religia nici mort..”

    Daca religia pe care o ai te mantuieste, te schimba, pastreaz-o, daca nu poate face asta schimb-o tu pe ea.
    Schimb-o nu cu o alta religie, cult etc..ar fi de prisos, schimb-o cu un Dumnezeu viu.
    Cauta sa-l cunosti pe Iisus.
    Asta iti va da mantuire doar asta.
    Fa actul acesta de curaj pentru sufletul tau (actioneaza), crezi ca vei fi mai putin fericit traind cu si pentru Acela care a inventat fericirea ?
    Versete suport:
    ” Cât pentru mine, fericirea mea este să mă apropii de Dumnezeu: pe Domnul Dumnezeu Îl fac locul meu de adăpost, ca să povestesc toate lucrările Tale. Psalm 73:28

    ” Dar lucrurile, care pentru mine erau câştiguri, le-am socotit ca o pierdere, din pricina lui Hristos. Ba încă, şi acum privesc toate aceste lucruri ca o pierdere, faţă de preţul nespus de mare al cunoaşterii lui Hristos Isus, Domnul meu. Pentru El am pierdut toate şi le socotesc ca un gunoi, ca să câştig pe Hristos, şi să fiu găsit în El, nu având o neprihănire a mea, pe care mi-o dă Legea, ci aceea care se capătă prin credinţa în Hristos, neprihănirea, pe care o dă Dumnezeu, prin credinţă..” Filipeni 3:7-9
    “Cât pentru mine, fericirea mea este să mă apropii de Dumnezeu: pe Domnul Dumnezeu Îl fac locul meu de adăpost, ca să povestesc toate lucrările Tale.” Psalm 73:8
    ” Apropiaţi-vă de Dumnezeu, şi El Se va apropia de voi”. Iacov 4:8

  • Mihai-Sorin spune:

    AFIRMARE
    @Catalin,
    ” ai ceva impotriva credintei mele? imi negi credinta?..”

    Sa stii ca nu e totul credinta si dracii cred si se infioara spune Scriptura.
    Una e sa crezi, si alta sa crezi si sa te supui, sa asculti, sa implinesti.
    Roadele credintei in viata unui crestin sunt roadele Duhului Sfant.
    Daca le ai pe acestea stai pe pace esti super bine din punct de vedere spiritual..daca nu insa..ceea ce ai nu-i credinta.
    E doar o forma de credinta tagaduindu-i puterea..cum spune Scriptura, caci imparatia Lui Dumnezeu nu sta in vorbe ci in putere.
    Tu iti afirmi credinta si bine faci eu o afirm si o sustin scriptural oare rau fac?
    Verset suport:
    ” Roada Duhului, dimpotrivă, este: dragostea, bucuria, pacea, îndelunga răbdare, bunătatea, facerea de bine, credincioşia, blândeţea, înfrânarea poftelor. Împotriva acestor lucruri nu este lege. Cei ce sunt ai lui Hristos Isus, şi-au răstignit firea pământească împreună cu patimile şi poftele ei. ” Galateni 5:22-24

  • Mihai-Sorin spune:

    7.ACURATETE
    @Catalin,
    ” Te rog spune-mi ce are gresit confesiunea mea ortodoxa..de tu imi ceri sa renunt la ea prin comentarile postate pe blog si sa trec la voi la baptisti ?”

    Catalin,
    una e relatia cu Dumnezeu alta religia.
    Cine ti-a spus ca sunt baptist ?
    Am cerut eu sa treci de colo colo?
    Ma bucur daca tu insuti treci, te lasi smuls, de Dumnezeu din imparatia intunericului in imparatia luminii nu de la ortodocsi la baptisti sau altundeva.
    Citeste cu atentie toate commenturile niciunde nu fac o pledoareie pentru baptisti ori alt cult sau confesiune departe de mine gandul sa asociez crestinismul cu alteceva decat cu Hristos.
    Iar in ce priveste ce e gresit poti gasi si tu daca studiezi Biblia cu acuratete, cu atentie.

    Sunt gresite in asa zisa ortodoxie lucruri fundamentale iata doar trei :

    1. doctrina botezului de mic, nicidecum nu apare in Scriptura
    nu are nici un verset macar sprijin.

    2. docrina mijlocirii sfintilor din cer pentru oamenii de pe ppamant, nu apare in Biblie deloc
    In acord cu afirmatiile Scripturii mijlocitori sunt :
    - Iisus Hristos,” De aceea şi poate să mântuiască în chip desăvârşit pe cei ce se apropie de Dumnezeu prin El, pentru că trăieşte pururea ca să mijlocească pentru ei. “Evrei 7: 25
    -Duhul Sfant, “Şi tot astfel şi Duhul ne ajută în slăbiciunea noastră: căci nu ştim cum trebuie să ne rugăm. Dar însuşi Duhul mijloceşte pentru noi cu suspine negrăite.” Romani 8:26.
    -Sfintii de pe pamant, crestinii cand se roaga unul pentru celalalt ” Vă îndemn dar, înainte de toate, să faceţi rugăciuni, cereri, mijlociri, mulţumiri pentru toţi oamenii, pentru împăraţi şi pentru toţi cei ce sunt înălţaţi în dregătorii, ca să putem duce astfel o viaţă paşnică şi liniştită, cu toată evlavia şi cu toată cinstea. Lucrul acesta este bun şi bine primit înaintea lui Dumnezeu, Mântuitorul nostru.” 1Timotei 2:3.
    3. Doctrina inchinarii si idolatrizarii fecioarei Maria, care are mai degraba statut de fiica a Domnului Iisus nu de mama (desi in ce priveste insarcinarea, nasterea si cresterea a avut rolul acesta), adica Isus e mai degraba tatal ei decat fiul ei, fiind Dumnezeu adevarat din Dumnezeu adevarat, preexistent de facerea lumii, iar Maria o urmasa a lui Adam si a Evei facand parte din creatie nu din divinitate.

  • Mihai-Sorin spune:

    @ Catalin,
    Ti-am raspuns.
    Analizeaza, judeca, chibzuieste, da-ti timp si hotaraste ce faci cu sufletul tau.
    Esti extrem de important pentru cer.
    Pentru tine a murit regele vietii, Iisus.
    Nu doar a murit ci si a inviat si sta la dreapta tatalui si mijloceste neancetat.
    1 Ioan 5:3 Căci dragostea de Dumnezeu stă în păzirea poruncilor Lui. Şi poruncile Lui nu sunt grele;
    1 Ioan 5:4 pentru că oricine este născut din Dumnezeu, biruieşte lumea; şi ceea ce câştigă biruinţă asupra lumii, este credinţa noastră
    1 Ioan 4:9 Dragostea lui Dumnezeu faţă de noi s-a arătat prin faptul că Dumnezeu a trimis în lume pe singurul Său Fiu, ca noi să trăim prin El.
    1 Ioan 4:10 Şi dragostea stă nu în faptul că noi am iubit pe Dumnezeu, ci în faptul că El ne-a iubit pe noi, şi a trimis pe Fiul Său ca jertfă de ispăşire pentru păcatele noastre.
    1 Ioan 5:11 Şi mărturisirea este aceasta: Dumnezeu ne-a dat viaţa veşnică, şi această viaţă este în Fiul Său.
    1 Ioan 5:12 Cine are pe Fiul, are viaţa; cine n-are pe Fiul lui Dumnezeu, n-are viaţa.
    1 Ioan 5:13 V-am scris aceste lucruri ca să ştiţi că voi, care credeţi în Numele Fiului lui Dumnezeu, aveţi viaţa veşnică.

  • neo spune:

    ink un pic si citesc biblia de aici.. ce ati patit oameni buni?
    poate fata sa fie baptista, atee, musulmana.. din partea mea poate sa inventeze o religie, mi-e indiferent.. e viata ei.. de intimitate ati auzit ?

  • eu spune:

    Ce atata tambalau despre religia Laurei Dobrota . Fata asta are o singura religie . Banul . Pentru bani a acceptat sa fie inselata de un curvar plin de bani ca Horatiu . Pentru bani accepta sa fie inselata de un alt curvar ca Johnny . Pentru bani accepta orice escroc sentimental chiar daca concureaza cu succes la titlul de Incoronata Sibiului .

  • Mihai-Sorin spune:

    @Consuela,
    ce i-am scris lui Catalin e valabil si pentru tine.
    Iar daca ai ajuns sa te lauzi in spatiul public virtual cu acte de curvie (pentru ca asta este in fapt si in adevar ceea ce dupa cum spui ai facut cu acel Ioan) probabil ai parasit “simtul” bunului simt si al respectului social ce ar trebui manifestat intre concitadini.
    Psihologic vorbind, sunt semne de patologie a sufletului, a mintii intrucat:
    - percepi si prezinti propriul act al curviei ca pe o realizare
    - percepi si prezinti acest act ca pe o razbunare (fata de o concurenta)
    - percepi aceasta “realizare” ca pe o confirmare a valorii de sine existand semne de complexe de inferioritate fata de propria persoana in unele domenii.
    - percepi actul acesta ca pe o competitie ( daca Ioan are o relatie cu Laura si o aventura cu mine (adica tine) inseamna ca eu (adica tu) sunt mai competitiva, mai de dorit decat Laura). E ca si in cazul in care, sa zicem, un francez cunoscator al vinurilor nu accepta sa bea decat un vin superior celui ce-l are acasa. Prin asta te declari oarecum castigatoare in competitia curviilor acelui om pentru ca acele lucruri cu care te lauzi, in afara casatoriei fiind, asta sunt de fapt.
    - percepi actul acesta ca pe o razbunare (de la femeie la femeie) caci il afirmi si il confirmi dand date, probabil reale, despre individ fara ca cineva sa-ti fi solicitat aceasta, fara ca postarea ta sa fie in acord cu linia deschisa prin acest articol de blog.

    Sa stii ca BTS-urile (sida, sifilisul, gonoreea, sancru moale, clamydia, infectia cu virusul hepatitei B prin contact intim, si altele ca acestea sunt pastrate pentru curve si curvari.
    Stii desigur ca poti purta virusul hiv fara sa stii macar ca-l ai si sa-l dai mai departe (ori sa-l iei de la curvari) fara sa-ti dai seamna decat atunci cand e prea tarziu, nu?
    Sa nu te inseli singura Dumnezeu nu se lasa sa fie batjocorit ceea ce seamana omul aceea va si secera.
    Eu insa sper si doresc sa faci macar de acum ceea ce trebuie traind o viata de virtuti nu de vicii de onoare nu de rusine.
    Iar castig din aceasta vei avea in primul rand tu.
    Sa-ti fie mai bine de acum incolo Consuela sa iei decizii mai intelepte si daca tot o mai comiti din cand in cand macar nu mai arunca in spatiul asta aceste lucruri. Ma ntreb ce castigi?
    Si tu ai ceva impotriva Laurei?

  • Mihai-Sorin spune:

    @ neo,
    bine zis.
    oare ce au oamenii cu Laura?
    Cat despe Biblie nu ar fi rau sa o citesti, sa stii..

  • Mihai-Sorin spune:

    @ eu,
    Intr-adevar cei numiti de tine, se pare ca au reputatia asta, dupa cum se vorbeste prin oras,insa ce rost are sa vorbesti de rau o persoana asa ca Laura care a facut actul acesta de curaj sa se arunce in bratele Lui Dumnezeu, sa se boteze sa se dedice Lui?
    “Valoarea” celor doi numiti e una data de apartenente la imparatia intunericului.
    Cat despre bani, subiectul deschis e unul intr-adevar de top, si actual in fiecare zi.
    Biblia spune ca iubirea de bani (care e in speta idolatrie) este radacina tuturor relelor iar daca un om este cuprins de acest intuneric cat de adanc este el…
    Idolatria, ca pacat ce starneste mania aprinsa a Lui Dumnezeu(sa nu uitam ca poporul Israel a fost dus de doua ori in robie pentru el si a devenit sclav suportand mari umilinte si chinuri) este de fapt data de orice persoana sau lucru care este iubit de om mai mult decat Dumnezeu.
    Ce chestie ..haioasa oarecum..Dumnezeu promite celor ce cauta Imparatia si neprihanirea Sa toate lucrurile de care au nevoie in plus, bonus..deci de ce sa te temi?
    Cred ca iubirea de bani are ca fundament o stare a inimii de profunda frica..iar omul cu inima infricosata nu poate fi fericit..cine poate spune ca are destui bani? Tiriac odata intrebat aceasta intrebare: Considerati ca aveti destui bani? a raspuns ceva de genul poate daca as avea dublu ar fi binisor..Si mai ales cine si-i poate asigura sa fie sigur ca se bucura de ei..?
    Dumnezeu face ce vrea si cum vrea..impotriva Lui nu exista sfat sau lucrare.
    Ceea ce nu inteleg eu, este de unde stii tu @”eu”-le aceste lucruri despre Laura si mai ales cu ce te alegi, ce castigi daca le expui?
    Dar daca iti vine si tie randul ca cineva sa expuna faptele tale rele?

  • Sibiu.Net spune:

    Religia trebuie respectata nu comentata!

  • Mihai-Sorin spune:

    @Sibiu.Net,
    Religia in sine nu trebuie respectata.
    Oamenii au luat-o razna rau de tot in acest domeniu.
    Exista in prezent religii care promoveaza inchinarea la pietre, animale, corpuri astrale, ba chiar inchinarea la satana (adeptii “bisericii” satanice); au existat in trecut si inca exista, pe alocuri in zonele ecuatoriale sau tropicale cu populatii tribale, religii care cer sacrificii umane (adulti sau copii). Ca atare, nu religia trebuie respectata ci persoana.

  • Mihai-Sorin spune:

    @Sibiu.Net,
    Da, persoana trebuie respectata, insa a respecta persoana nu inseamna, neaparat si implicit, a-i recunoaste, a-i confirma religia.
    Analizand, in cazul de fata, relatia “persoana-religie”, cu atat mai mult se impune respectul fata de persoana cu cat, religia Laurei presupune un inalt standard moral fiind bazata, cu unele exceptii (de interpretare a textului) doar pe Scriptura.
    Daca 10 % din populatia Romaniei ar practica standardul moral impus de religia Laurei, tara asta ar zambi de bucurie, si nu ar mai fi sclava ultra blestematelor conceptii ale Uniunii Europene (in ce priveste morala) iar romanii, in mare masura, nu ar mai fi “recipiente” largi de depozitare a dracilor, cu toate manifestarile lor scarbavnice, Romania ar deveni probabil, intr-un timp nu prea lung si intr-o mare masura, independenta economic avand multe din atuurile necesare pentru aceasta.
    E exact lucrul pe care puterile Occidentale nu-l doresc (nici pentru noi nici pentru altii.
    Sa nu uitam, ca a admira Versailles-ul, Luvrul,Buckingham Pallace, in speta cele mai renumite edificii din Anglia, Olanda, Franta, Germania, Italia, Spania, Austria, Ungaria, Rusia, SUA, nu inseamna altceva decat sa dispretuiesti fiinte umane al caror sange si lacrimi au curs, datorita lacomiei, a iubirii de bani a acelora care au condus aceste natiuni in diferite perioade istorice.
    Inseamna de fapt sa sfidezi, coroana lucrarii mainilor binecuvantate ale lui Dumnezeu, omul.

  • calin spune:

    Draga Mihai -Sorin , te-a sfatuit cineva sa te internezi la nebuni ? Daca nu te sfatuiesc eu.

  • Mihai-Sorin spune:

    @Calin,
    (altul decat admin, nu?)
    daca recitesti ultimul comment (daca acesta a fost cel care a generat reactia ta) ori poate toate celelalte, o sa gasesti pe linia rationamentului, principiul cauzalitatii raportat la valorile Imparatiei Lui Dumnezeu (dragoste, adevar, cinste, respect, cumpatare, ingaduinta, spirit de sacrificiu).
    Verifica daca exista vreo urma de contradictorialitate intre situatiile amintite, baza de raportare mentionata si principiul cauzalitatii.
    Alienarea mintala presupune existenta unor probleme care impiedica nu doar rationamentele complexe coroborate interdisciplinar cat si rationamentele simpliste. Asta pe de o parte.
    Pe de alta parte, in intelesul cuvantului alienare intra si ideea de “denaturare a relatiilor umane prin puterea banilor, a rangurilor sociale, depersonalizarea oamenilor” cat si cea de ” transpunere a activitatilor umane si a rezultatelor sale in forte straine si vrasmase omului”. Oare nu asta au facut natiunile puternice si bogate dintotdeauna ? sa se imbogateasca pe seama celor mai slabe decat ele, practicand crima, jaful, vilolul, teroarea, embargoul, amenintarea si altele ca acestea ?

  • admin spune:

    @Mihai-Sorin – te asigur ca nu sunt eu… Semnez doar admin.

  • Mihai-Sorin spune:

    @ Calin,
    Sa fii tu oare asa naiv incat sa crezi ca acel Isus “dus”de conchistatori in America de Sud, in “Indii” si in Asia este acelasi cu cel din Sfanta Scriptura?
    ori poate ca, acest Isus (de limba anglo-saxona) “dus” (in sens de transportat) pe avioane, portavioane, submarine in Irak si Afganistan este acelasi cu cel din Biblie?
    Nu ti se pare a exista nici o contradictiei intre Iisus Hristos (Cel descris de Biblie si cunoscut personal de cei ce-l asculta) si acest tip de ” Iisus” cu tot pseudo-crestinismul care ii este asociat, de acesti ucigasi cu sange rece, popoarelor care au si ele ceva “aur negru lichid”, ceva “saci cu seminte negre din flori rosii”, ceva diamante sau alte resurse minerale ori ceva pozitii strategice in zona “coastelor marelui URS” ?(” caci timpul nostru s-a scurs in umbra marelui Urs ” daca ai ascultat candva Phoenix ai inteles desigur si mesajul)
    Si daca tot vrei sa vorbesti de nebunie cum ti se pare actuala declaratie provenita din armata SUA “we hunt people for Jesus”? Gary Hansley LTC. US. ARMY
    iata si un link:
    http://www.youtube.com/watch?v=loeZ9JRAkUc&feature=PlayList&p=DEA9B86A8252BCC7&playnext=1&playnext_from=PL&index=98

  • Mihai-Sorin spune:

    @ admin,
    E in regula,
    am vazut din postari ca nu esti “scotian”, adica barbat cu fusta
    (no offesnse pentru respectiva natiune) si ca iti asumi multe articole curajoase.
    Si desi esti barbat totusi nu esti misogin, ca multi..ceea ce iarasi e de apreciat.

  • Mihai-Sorin spune:

    @ Calin,
    Daca vrei sa intelegi rationamentul mai bine hai sa-i reducem scara(ca la cartografie).
    Sa presupunem ca o oarecare persoana intra intr-un apartament luxos la vila, tapetat cu covoare de lux din par de lama,
    inobilat cu mobila din lemn de esenta rara, infrumusetat cu tablouri de valoare etc etc..
    Dupa politeturile de rigoare din vorba in vorba proprietara recunoaste faptul ca sursa de venit a fost o anume perioada din viata ei cand a ” functionat” ca prostituata de lux. Acum spune tu nu e mai valoros un apartament obisnuit de bloc cu parchet raschetat de doua ori, cu covoare sintetice, cu mobila de pal, etc etc dar din bani castigati intr-un mod demn ?

  • Mihai-Sorin spune:

    @ Calin,
    Daca vrei sa intelegi rationamentul, hai sa mai dam un exemplu.
    Sa presupunem ca o alta “oarecare” persoana se opreste in fata unei peluze la capatul careia se inalta o cladire impunatoare si in fata careia sta parcata un anume tip de masina ( Mercedes, Bentley, Aston Martin, Hummer..) si ramane “speakless” sau exclama “WaW”..Sa persupunem deasmeni ca in cele din urma afla sursa “resurselor” ..si aceasta este activitate ilicita cu marfuri de contrabanda, droguri, extorcari, bisnita, trafic de influenta, mita etc..spune-mi oare uimirea asta de incantare nu ar trebui sa transforme intr-un dispret profund? Nu ar trebui
    sa starneasca compasiune pentru cei care au fost victime si dezgust, nu apreciere, pentru cel ce le-a dobandit in acest mod?

  • Mihai-Sorin spune:

    @ Calin,
    daca vrei sa intelegi rationamentul hai sa concluzionam:
    -fie ca scoti organe dintr-un om si le vinzi pe piata neagra medicala,
    -fie ca scoti cate un casetofon, cate o geanta, cate o boxa dintr-o masina,
    -fie ca scoti bani ilegal din vreo primarie, firma, fundatie, asociatie, ori vreo alta institutie,
    -fie ca scoti vreo placa de baza, placa video, memorie ram, hdd din vreun calculator sau din cateva zeci sau scoti calitatea din piesele mentionate pe factura inlocuind de exemplu o memorie corsair DDR3 cu vreun no name facut pe vas
    - fie ca scoti cateva grame la cantar, daca esti vanzator in piata, de la fiecare client
    - fie ca scoti 10-30 ml (atat cat sa nu se cunoasca), ori vreo cateva bucatele de bacon, salam, mozarella, din vreun meniu fast-food,
    - fie ca te pretezi la orice fel de astfel de activitati asociate limbajului juridic de specialitate cu dolul, inselatoria, hotia..
    nu esti altceva decat un hot, un om ce-si uraste semenii cultivand un mega EU (adica exact ala pe care Scriptura spune sa-l rastignim),
    nu esti decat un fiu de drac in trup de om.
    Ce valoare ca faci acte de caritate de Craciun sau Paste ori de obicei din bani blestemati? sau ca faci cadou celui iubit un apartament, o masina, un Parmigianni, un inel cu diamant, sau o pizza gratis prietenilor din micile furturi de la multele portii platite de altii?

  • Mihai-Sorin spune:

    @ Calin,
    Si acum concluzia:
    ” Nu faptul ca obtii banii, bunurile necesare sau dorite in viata conteaza ci modul in care o faci”
    250 euro castigate cinstit pe luna au mai multa valoare decat 2500, 25000, sau 250000 castigate nedemn,
    chiar si 10 roni castigati cinstit sunt mai valorosi decat 10000 castigati necinstit, si culmea matematicii..
    chiar si la o paritate 1/1 tot asa stau lucrurile, adica 10 ron castigati cinstit nu sunt echivalenti cu 10 roni castigati prin evaziune sa zicem.

  • Mihai-Sorin spune:

    @ Calin,
    Acum ai inteles?

  • dana spune:

    Am citit ce a scris Mihai Sorin pe acest blog si am ras cu lacrimi. Oare si Laura Dobrota e la fel de proasta ???

  • Mihai-Sorin spune:

    @ Dana,
    (strict referitor la tine si mine)
    iata in sfarsit si o reactie imbucuratoare din cel putin doua motive:
    In primul rand, faptul ca ai ras (citind postarile) e un lucru binevenit in viata oricarui om, avand in vedere evenimentele sociale si realitatile interioare problematice din viata majoritatii persoanelor, rasul devine el insusi oarecum un “eveniment” fericit, necesar, binevenit.
    Cand o persoana rade nervii i se destind, iar chimismul organismului, dupa o partida zdravana de ras, se echilibreaza,
    metabolismul e si el benefic influentat, iar perspectiva ulterioara asupra unor probleme specifice vietii se inobileaza cu noi valente de optimism. Faptul ca ai ras, dar nu oricum ci cu lacrimi arata nivelul beneficiilor anterior mentionate deci ai fost cu atat mai mult castigata.
    Ca atare, este un lucru remarcabil ca ai avut parte de bucurie, pe de o parte, si deasemenea acesta bucurie a fost intensa, intrucat spui ca rasul a fost cu lacrimi, pe de alta parte.
    Spene-mi Dana, nu e extrem de valoros acest lucru intr-o lume a oamenilor tristi..?

  • Mihai-Sorin spune:

    @ Dana,
    (strict referitor la tine si mine)
    In alta ordine de idei, faptul ca ai citit toate postarile te trece in categoria celor nesuperficiali fapt care e iarasi de laudat. Una e sa citesti “in diagonala” un material, un comment, un articol etc..si sa arunci in semistiinta de cauza cate un comment raportat la materialul respectiv, si alta e sa il citesti complet. Este intr-o oarecare masura si o atitudine de respect fata de autor.
    Ca atare, demonstrezi ca nu esti din acest punct de vedere (ori poate chiar in general, cu atat mai bine) un om superficial.
    Asa ca, exista cateva trasaturi frumoase ale “semnaturii” personalitatii tale, in termeni asociati pshihologiei, vorbind.
    Felicitari.

  • Mihai-Sorin spune:

    @ Dana,
    (strict referitor la tine si mine)
    De neomis este aspectul spiritual important care reiese din una din cele doua propozitii ale comentariului tau.
    Am avut ocazia sa-mi implinesc fata de tine datoria crestina generala, adica aceea de a face bine semenului.
    Scriptura spune ca ceea ce vrei sa-ti faca tie oamenii aceea sa le faci tu mai intai lor.
    Cine n-ar dori sa rada zilnic cu lacrimi?
    Sa aiba asa un nivel de bucurie?
    Stii probabil ca exista si terapii medicale care urmaresc (si in multe cazuri reusesc) sa produca vindecare prin ras, prin bucurie, prin optimism?
    Deci din nou felicitari.

  • Mihai-Sorin spune:

    @ Dana,
    (strict referitor la tine si Laura)
    In ce o priveste pe Laura, gandeste-te putin, un om care stie sa obtina (aproape intotdeauna) ceea ce vrea poate fi un om neinteligent?

  • Mihai-Sorin spune:

    @ Dana,
    (strict referitor tine si Dumnezeu)
    Ceea ce iti doresc, in plan spiritual, este ca totusi niciodata sa nu indraznesti sa razi de cuvintele Lui Dumnezeu..ca nu cumva sa rada El de tine.
    Stii ce se intampla atunci ? Uite asta:
    ” Cel ce stă în ceruri râde, Domnul Îşi bate joc de ei.
    Apoi, în mânia Lui, le vorbeşte, şi-i îngrozeşte cu urgia Sa..pe cei care se rascoala impotriva Domnului.(Psalmul 2:4-5)
    sau asta:
    “Cel rău face planuri împotriva celui neprihănit, şi scrâşneşte din dinţi împotriva lui.
    Domnul râde de cel rău, căci vede că-i vine şi lui ziua”. Psalmul 37:13

  • Mihai-Sorin spune:

    @ Dana,
    (strict referitor la tine si Dumnezeu)
    Vai de voi, care râdeţi acum, pentru că voi veţi plânge şi vă veţi tângui! (Luca 6:25)
    Supuneţi-vă dar lui Dumnezeu. Împotriviţi-vă diavolului, şi el va fugi de la voi.
    Apropiaţi-vă de Dumnezeu, şi El Se va apropia de voi. Curăţiţi-vă mâinile, păcătoşilor; curăţiţi-vă inima, oameni cu inima împărţită!
    Simţiţi-vă ticăloşia; tânguiţi-vă şi plângeţi! Râsul vostru să se prefacă în tânguire, şi bucuria voastră în întristare:
    Smeriţi-vă înaintea Domnului, şi El vă va înălţa. (Iacov 4:7-10)
    Asta iti doresc si eu Dana sa ajungi sa te inalte Dumnezeu.
    Iti doresc pace, binecuvantare si o zi frumoasa.

  • cineva care n-are nevoie de religie spune:

    Caline, nu te-ai gandit sa pui limita de caractere la raspunsuri? macar pentru Mihai Sorin:) Despre care sunt curioasa sa aflu cu ce se ocupa de-ti umple paginile de cateva ori pe zi?
    Oricum e de ras ce scriu unii aici. Si desi nu cred in D-zeu, mai ca-mi vine sa zic “mare-i gradina ta, doamne” :) )))
    M-a distrat teribil comentariul cisnadianului turmentat- unu’ din putinii oameni cu capu’ pe umeri.
    Bine a zis,”religia e o boala psihica”. Si asta explica tot ce se-ntampla in tara asta.
    Macar toti bolnavii au gasit loc aici sa se faca auziti :)

  • admin spune:

    @Cineva… – aici este exprimare libera (mai putin injuraturi aruncate aiurea si spam). De aceea oricine poate scrie orice si oricat. Nu pot limita si nici nu vreau. Cititorii pot pur si simplu sa sara cu scroll peste unele comentarii… :) Simplu! In ce priveste religia nici eu nu sunt adeptul ei precum stii, dar tolerez pe toti si toate….

  • Mihai-Sorin spune:

    Draga Cineva,
    avem deja in comun un lucru (si cine stie poate nu numai unul)sunt de acord cu tine ca religia este o ” boala psihica”. In timp, a creat asa mari psihoze incat s-a ajuns la razboaie din pricina asta.Iti poti inchipui un lucru mai fara sens decat acesta, mai contradictoriu ?
    Pledez consecvent pentru o relatie cu Dumnezeu, libera, neingradita de dogme de factura umana si prin asta descarcata de sens si putere.
    Singura religie care nu intra in categoria bolilor amintite este cea definita de Scriptura:
    Religia adevarata este sa cercetam pe vaduve si pe orfani in necazurile lor si sa ne pazim neantinati de lume. Dupa cum vezi, ea nu este legata de un nume ci are drept fundament lupta personala pentru sfintire si actionarea pentru implinirea nevoilor incepand cu cei mai defavorizati.

  • Mihai-Sorin spune:

    @ Cineva,
    Desi il negi pe Dumnezeu sufletul tau il cauta cu disperare ..de fapt cauta acele stari interioare pe care le poate da doar El. Tu le doresti, recunosti ca ai nevoie de ele, mai ales cu genul de probleme cu care te confrunti, dar crezi (inca, si tototusi din ce in ce mai putin) ca le poti obtine prin alte cai.
    Pana acum ai incercat cateva dar nu a mers, poti incerca si altele rezultatul va fi acelasi.
    Exista o singura Cale, un singur Adevar, o singura Viata, Iisus.

  • Mihai-Sorin spune:

    @ Cineva,
    e o veste buna ca te definesti ca fiind “cineva care nu are nevoie de religie” din acest punct de vedere ai un avantaj fata de altii. Mintea inca nu-ti este pre-setata inspre un sistem de gandire indus de om. E mai usor sa inveti sa cante la pian un copil care inca nu stie nimic decat pe unul care a invatat cate ceva de la neavizati, din alte surse.Intelegi ideea nu?

  • Mihai-Sorin spune:

    @ Cineva,
    Iti spun cert ca ai nevoie de iubire adevarata dezinteresata, de sprijin in momentele grele, de un sfat intelept uneori, de o lacrima care sa cada langa a ta adica de cineva care impartaseste cu tine durerea sau bucuria, de certitudini interioare, de uitarea acelor actiuni care inca te autocondamna, de o privire senina fara teama spre viitor, si la un moment dat de un sot si niste copii care sa nu faca multe din lucrurile pe care le-ai facut tu si pe care inca le mai faci, in plus ai nevoie de pace, o astfel de pace care nu se tulbura la auzirea unei vesti sau a unei suite de vesti negative, ba chiar o pace la fel de adanca atunci cand vestile ar deveni realitati.
    In esenta toate acestea ti le poate da doar Dumnezeu si doar iuntr-un singur mod: prin acceptarea Lui Iisus Hristos in viata ta ca Domn si mantuitor.

  • Mihai-Sorin spune:

    @ Cineva,
    te intreb doar un lucru:
    Iti doresti sa se roage cineva pentru tine consecvent?
    Daca tot nu exista Dumnezeu cum zici (inima iti spune uneori altceva totusi, asa-i?) rugaciunile vor fi in van.
    Dar daca totusi El exista atunci vei avea de castigat.
    Ce spui accepti?

  • EDI spune:

    Acest subiect chiar nu este interesant deloc!:))noroc cu asa zisul Mihai Sorin ce mai posteaza comentarii ca daca nu ar fi el sa provoace lumea la dezbatere nu ar mai intra nimeni pe acesta “stire” :) ).Lasati o in pace pe saraca fata sa isi schimbe religia de cate ori vrea si pt cine vrea pt ca naravul nu si-l va schimba niciodata,fata de casa nu va putea fi.Nu mai deduceti voi ca s-ar fi schimbat pt Ovidiu Strajan cu care nu a mai vorbit de cativa ani deoarece acesta are o relatie serioasa de ceva vreme cu o fata frumoasa si mai tanara,bruneta ce cred ca e fotomodel sau a fost.Nici pt jonni nu s-a facut ea pocaita ca el stiu ca e ortodox,iar pe Horatiu Cercel nici ca il mai intereseaza de o fata ca Laura deoarece omul acela e destept si nu isi ia asa un lucru slab la casa lui,nu degeaba e in top 500.El poate dispune de orice fata desteapta si frumoasa in adevaratul sens al cuvantului.Asa ca fiecare cu religia lui si sa credem in Dumnezeu e cel mai important.

  • Mihai-Sorin spune:

    @ Edi,
    nu stiu daca realizezi disjunctia inerenta propriilor afirmatii postate in commentul tau.
    Pe de o parte, concluziv indemni intr-un mod frumos la credinta in Dumnezeu, pe de alta parte postezi afirmatii opuse practicii credintei in Dumnezeu, prin faptul ca o expui in mod lipsit de acel onorant cavalerism care ar trebui sa caracterizeze toti barbatii, prin detaliile (nu neaparat adevarate) despre viata personala a Laurei pe care aduci la cunostinta publicului asociat acestui blog.
    Pe de o parte o numesti ” saraca fata” (in fraza a doua) iar pe de alta parte o cataloghezi drept “lucru slab” doua fraze mai incolo.
    Pe de o parte spui ” lasati-o in pace..”, pe de alta parte chiar tu nu o lasi in pace continuand commentariile cand ceilalti au tacut.
    In psihiatrie aceste contradictorialitati neconstientizate de subiect sunt markeri ai comportamentului bipolar. Ceea ce nu-i ceva neansemnat. Oare nu spune Sfanta Scriptura, Biblia sau Constitutia Planetei: Scoate mai intai paiul din ochiul tau ca sa poti vedea barna din ochiul celuilalt? (Evanghelia dupa Luca 6:42)

  • Mihai-Sorin spune:

    @ Edi,
    Faptul ca acel ins are o relatie cu o fata frumoasa dupa cum o caracterizezi ce relevanta are cu subiectul postarii ?

  • Mihai-Sorin spune:

    @ Edi,
    In ce priveste schimbarea religiei ai toate commenturile la dispozitie sa intelegi faptul ca Laura, frumoasa Laura cel putin la fel de frumoasa ca cea pe care o cataloghezi drept “model” (nu te supara model in ce? in moralitate?) nu si-a schimbat religia ci relatia, a trecut de la incertitudini la certitudini, de la intuneric la lumina (oare nu toti avem nevoie de asta?) si mai ales si-a schimbat Stapanul acum Cerul o numeste preaiubita, fiica de Dumnezeu pentru ca tuturor acelora care l-au primit pe Domnul Iisus in inima ca Domn si mantuitor Dumnezeu le-a dat dreptul sa se numeasca copiii Sai (Evanghelia dupa Ioan cap 1:11)
    “Lumea a fost făcută prin El, dar lumea nu L-a cunoscut.
    A venit la ai Săi, şi ai Săi nu L-au primit.
    Dar tuturor celor ce L-au primit, adică celor ce cred în Numele Lui, le-a dat dreptul să se facă copii ai lui Dumnezeu” (Ioan 1:10-12)

  • Mihai-Sorin spune:

    @ Edi,
    Cat de mult cunosti viata prezenta a Laurei ca sa o acuzi in prezent pentru trecut ?
    Ceea ce a curatit Dumnezeu omul sa nu numeasca necurat, asta spune Scriptura.

  • clara spune:

    Ce ma surprinde la fata asta este usurinta cu care se lasa inselata . Mai intai cu Cercel iar mai nou cu Bordeianu. Oare nu are demnitate de femeie ? Iar Mihai Sorin o da exemplu de moralitate . Ha.

  • Mihai-Sorin spune:

    Clara,
    Contrar prenumelui frumos pe care-l porti, se pare ca lucrurile nu sunt prea “clare” pentru tine,
    ceva te tulbura probabil. Ce sa fie oare: Invidia? Ura? Rautatea? Regretul ?Razbunarea? Relatia? Rusinea?
    Dar hai sa le lamurim pe rand..Ce spui..?

  • Mihai-Sorin spune:

    In primul rand, nu sesisezi faptul ca Laura a fost data ca exemplu de intelepciune nu ca exemplu de moralitate. In lumea contemporana corupta in asa masura incat viciile sunt ridicate la rang de virtuti iar virtutile sunt coborate la nivel de cenusareasa cine poate fi dat ca exemplu de moralitate ? Sunt fete care la 12-14 ani au deja un bagaj de cunostinte in domeniul la care te referi mai mare si mai complex decat majoritatea femeilor cu statut actual de bunici.

  • Mihai-Sorin spune:

    In al doilea rand, sunt neclare unele notiuni folosite si anume “usurinta”, “inselata”, si “demnitate de femeie”. Din context, asa cum il prezinti (probabil intentionat deformat) s-ar parea ca te referi la o perioada foarte scurta in ceea ce priveste relatiile Laurei si nu la faptul ca ele s-au derulat in ani.
    Unele fete schimba doi trei parteneri pe seara si tot atatea cluburi. Comparativ deci, nu este chiar un exemplu pozitiv Laura?

  • Mihai-Sorin spune:

    In al treilea rand, in mod cert ceva te tulbura cu privire la Laura, poate frumoasa ei privire(?) care o ocoleste sau a ocolit-o in trecut pe a ta, ignorand-o?
    De asemenea, te prezinti ca “o cunoascatoare” a istoricului relatiilor Laurei, nu cumva te pricepi mai bine la istorie (?) acolo unde detii “Independenta” in domeniu? Ori poate prenumele “Clar” (la masculin) ar fi mai potrivit decat Clara?

Abonare RSS pentru comentariile acestei postari. TrackBack URL


Scrie un comentariu

Get Adobe Flash playerPlugin by wpburn.com wordpress themes

Template: TheBuckmaker.com Website Design | Affiliate Programs, SqueezeBox Radio